2 kort med Koronatekster

by - 09:00

I disse dager er det litt mye som skjer her på Østlandet som vi holder til, men jeg er glad vi har en hobby som man kan fordrive tiden med. Det er mange som kanskje kunne trengt en hilsen i posten - så hvorfor ikke lage et kort til en venn eller til noen i familien og lys opp hverdagen litt. Jeg har lagd 2 kort med den nye Koronaplaten til Mathia design. Denne er limited edition og ikke så mange plater som er bestilt inn så hvis man ønsker denne så må man raske på med en bestilling.  


Kort nr 1 så har jeg brukt følgende produkter: 

Har brukt en embossingplate eller pregeplate som ofte brukes på norsk. Hobbykunst har mange typer som du finner her

Jeg har brukt en rest av en blonde som jeg hadde liggende. Hobbykunst selger blonder både pr meter og i ruller/pakker. 

Blomster er klistremerker fra denne blokken. Her finnes mange flotte blomster stickers og er veldig grei å bruke for de av dere som ikke har så mye stempler eller bare vil lage noen raske kort. 



På kort nr 2 så har jeg bruk Washi tape. Kuttet til en bit kartong som er en halv centimeter mindre enn kortstammen. Limer på 3 striper med washi tape som jeg bretter rundt kartongen sånn at den sitter bedre. Washi tape finner man her og det finnes mange fine som man kan sette sammen. Hvilke farver og uttrykk man velger gjør at kort kan bli veldig forskjellige. Hobbykunst har også flere sett som inneholder 3 eller flere taper som går sammen også. Bruk gjerne farvet kartong og ikke bare naturhvit som jeg har brukt. Det gjør at kortene blir forskjellige. Jeg har i tillegg til stempel brukt en dies fra Papirdesign som jeg må bruke litt mere i disse tider når man ikke kan gi en fysisk klem. Jeg har også brukt halvperler i litt forskjellige størrelser for å gi kortet et lite løft. 


- DT Sissel Anita - 






You May Also Like

0 kommentarer