Velkommen 2021

by - 09:00

Nytt år, mye mål og muligheter. Og som den jeg er klarer jeg meg ikke uten plannerene mine. Jeg er en listeperson og som liker og skrive opp mål og avtaler. Og her har Hobbykunst mye å velge i.

Jeg har drevet meg planning noen år og vært innom forskjellige plannere. Men det er disse to som jeg har endt opp med og passer meg best. Begge plannerene er å få kjøpt på Hobbykunst og kommer fra Rayher. Den rosa er min hovedplanner som jeg bruker mest. Her har jeg mine lister, mål etc i tillegg til mine avtaler og planer. I den blå planneren min har jeg mest avtaler og planer i. Men den er i mer hendig str enn den rosa så det er den som får bli med meg i vesken min når jeg skal ut av huset. Det som er så fint med disse plannerne er at di kan bruke år etter år, og bare bytte innmaten. Så nå har jeg tømt planneren min for alt som har med 2020 å gjøre. og satt inn nye innsider,skilleark, tomme notatark. I tillegg har jeg gått i anskaffelse av plastlommer som jeg kan ha bilder,visitkort,avtaler eller hva som måtte passe. Slik ser det ut når jeg har satt inn alt dette:
Som dere ser i filmen har jeg ennå ikke skrevet noe, eller pyntet noe ennå. Men her kan du selv velge om du vil ha enkle sider, men selv synes jeg det er koselig og pynte opp med klistremerkene fra Rayher eller andre klistremerker. Og her har Hobbykunst masse å velge i. Den nye mindre planneren min fra Rayher er i en mindre størrelse og er den som skal få være med meg ut av huset i vesken min er så fin og dekt med jeans stoff og vil tåle veskebruk.
Til denne kan du sette inn både kalenderbok og en notisbok.
Som dere ser så har jeg ikke begynt pynting og dekorering ennå, liker å bruke både klistremerker, washitape m.m. til å få min personlige stil over bøkene mine. Men det vil jeg vise dere i mitt neste innlegg.
Ønsker dere alle et Godt Nytt År! Klem fra DT Janne

You May Also Like

0 kommentarer