Lek med fusetool: fuseable Kort

by - 09:00

Hei, I dag viser jeg kort jeg har laget med kortpakken Everyday fuseable fra We R memory keepers

Utrolig herlige farger i dette kit'et, Og pakken er vellfylt, det er masse paljetter, og veldig masse pynt, så her har man mange muligheter og trenger ikke være redd for at det skal bli tomt for pynt...
Dere ser på kortene jeg har laget hva jeg har brukt, og jeg har faktisk masse igjen enda også.

Jeg filmet mens jeg laget disse kortene, og det er så kjapt siden det eneste man trenger er fusetoolen.
På det ene kortet limte jeg på noen paljetter, men elllers så er det bare fusetoolen som er brukt.
Her er filmen, Det er uten prating denne gangen da jeg hadde unger i hus mens jeg filmen så det ble veldig mye bakgrunnslyder av de... hehe..



Her er bilder av kortene:










Disse var utrolig kjekke, og jeg kan virkelig anbefale de, så kjapt og lette å jobbe med.
På videoen så har jeg satt opp farten så det er "lettere" så se på, men det går alikevell kjapt, ni kort ble laget på under 1 time.
Det er ti kort i pakken, men det ene kortet ble litt ødelagt etter en scrappekveld med små fingre som hjelper til så mye hehe..

Linda

You May Also Like

0 kommentarer