Lage egne klistremerker med Minc

by - 10:00

Har du oppdaget denne fantastiske maskina?
Minc er som en stor lamineringsmaskin, som fås i to str, den store som kan ta foile 12x12,
altså hele loer. Og den lille som tar 6 inch, og perfekt for de som lager kort, invitasjoner og bordkort.

Dette er ikke en maskin kun for oss som driver med papirhobby,
da den er kjempefin til å bruke for party, events og bryllupspynt, menyer, invitasjoner og mer!

Minc'en en jevnere fordeling av varmen på hele maskinens lengde,
og gjør mulighetene for  å lage ting helt ut i siden mulig.
Det er 6 innstillinger på den, og her kan du påføre foile
fra tynne kopipapir, plastark og tykker papp.

Bildet er lånt fra http://heidiswapp.com/minc/, godkjent av Heidi Swapp!

Det er mange måter  bruke minc'en på, man kan få kjøpt forskjellige ferdige produkter klar til laminering, og man har forskjellige mediumer som foilen setter seg på.
NB! Ta kontakt med oss på info@hobbykunst-norge.no,
dersom du ønsker produkter vi ikke har i nettbutikken!

Jeg bruker stort sett bare laserprinteren min.
Da har jeg mulighet til å lage akkurat det jeg vil.
Når jeg har laget noe så legger jeg det i bloggen min, fri til bruk av de som vil, de ligger  her.

Her har jeg laget meg klistremerker, jeg bruker klistremerkeark
som fås kjøpt på de fleste kontorrekvisita butikker.

Teksten er først printet ut på laserprinter, og så foliert med gullfolie i Minc'en...

Her i denne videoen ser dere hvor enkelt det er å bruke minc til å lage sine egne klistremerker.


Jeg har brukt:
Skalpell , eller denne snedige lille Gyro Cut tool
Alt av Minc produkter finner du her!
Her ser du klistremerkene i bruk på en side jeg har laget for projectlifeinorge:

Håper du blir inspirert av hvilke muligheter denne maskinen har,
og spør oss gjerne om du lurer på noe.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer