Minialbum av papirposer

by - 09:46

Til dette minialbumet har jeg brukt brune papirposer fra Rayher 



Kuttet så en bit av posen i bunnen - du velger selv hvor bredt albumet skal være. Jeg har kuttet ca ved 6 "



Brettet ut posen for å få sidene høyere 



Lim i kanten på den ene siden av posen




Skjær biter av kraftkarton i samme høyde som papirposene, og her har jeg kuttet de 5 cm brede og score de på midten på langs



brett de


Ta lim på den ene siden av kartongbiten



Lim den fast på papirposen i den enden som du har limt posen sammen. 



Ta lim på andre siden av kartongbiten og lim fast pose nr 2. 



Ta en ny kartongbit og lim fast på pose nr 2, og fortsett sånn til du har limt sammen alle posene



Har kuttet til 2 biter med permpapp og de er ca 4-5 mm større enn papirposene. Limes på hver side av albumet 


Jeg har brukt filt å limt fast på albumet. Pyntet med blomster og stanset ut to biter for å skrive på. Dies er fra Little Darlings 




Inni albumet har jeg brukt Kaisercraft papir og diverse pynt. Bildene er printet ut på matt fotopapir og jeg har brukt et fotoediteringsprogram på android telefonen min som heter Snapseed. 











You May Also Like

0 kommentarer