To harer klare for påske

by - 10:00



Jeg har begynt med vårpynten min, og falt pladask for disse to store treharene da jeg så på hva som var kommet av nyheter i butikken...

Harene er på14 og 16 cm.




Jeg malte de to harene i chalk paint fra Rayher, denne malingen er utrolig dekkende og tørker veldig kjapt...
Jeg brukte: 
                                                               Chalk paint, pale pink
                                                                    Chalk paint, jade
Inni harene lot jeg treverket være umalt, kun fordi jeg liker trefargen sammen med malingen og gullet.



En annen nyhet fra Rayher er denne Foilglue, rett og slett ett flytende lim som foil fester seg til..
Jeg hadde litt lim på en  Svamp fra Holtz (alle typer svamper fungerer) 
Så dabbet jeg svampen over harene. Lot limet tørke og så la jeg foilen oppå, og dro av....
Fortsatte til jeg følte det var nok gull på.
Jeg brukte Foil til Minc siden jeg har foilrester, men om du ikke har minc, så har Rayher også foil som kan brukes; Foil fra Rayher


 To herlige harer klare for påsken..

Jeg har brukt:
Foilglue
Påskeharer
Chalk paint, pale pink
Chalk paint, jade
Foil fra Rayher
Foil til Minc
Svamp

Ha en fin dag
Linda

You May Also Like

0 kommentarer