Be happy, love life.

by - 09:00


Hei, i dag har jeg en PL-side der jeg har brukt mye embossingplater og foil-limen til Rayher.

Den limen har jeg brukt på stort sett alle prosjekter jeg har laget de siste månedene tror jeg...

På love life-kortet har jeg embosset Love med denne embossingplaten fra Becky Higgins, for så å ha på foillim oppå embossingen, når limen er tørket så har jeg lagt på foil... Bokstavene på life er i tillegg farget med Distress crayons
Den hjerte-snakkeboblen på det rosa kortet er også en embossingplate, den kommer i samme pakken som Love-platen... Også her har jeg tegnet med foil-lim og avsluttet med gull-foil.

Lykke er Basic grey klistremerkebokstaver.




 Det øverste kortet har jeg gått over med en svamp med foil.lim på over en sjablong, ved å dabbe svampen så gir det ikke ett perfekt avtrykk med limen slik at det blir slike defuse sirkler, beklager svært dårlig bilde her, det er utrolig vanskelig å få fram hvor lekkert foilen er på sirklene...
Bakgrunnstempelet er fra Carabelle, og hjerteborden er fra Rayher

Enkelt pyntet med washitape og litt tråd. og en herlig liten tekst: kosemose fra Papirdesign

                            Søte små klistremerker er alle fra denne pakken.
 Alle de svarte kortene bak bildene er embosset med denne platen fra Becky Higgins. I tillegg har jeg gnidd utover litt rosa distress crayons på kortene så det svarte ble litt dempet...

Både de rosa og de svarte kortene kommer fra denne pakken.

Håper dere liker siden min, og ha en riktig fin dag
Linda

You May Also Like

0 kommentarer