Hello fab Pikachu

by - 10:00


I dag har jeg en lommescrapping-side å vise dere, laget med Reset girl fra Simple stories, jeg har laget en layout med de samme papirene som du finner her.

Jeg har klipt ut ett hjerte fra dette arket, jeg liker veldig godt effekten det gir når pynt går litt på tvers av lommene....

Pikachu er bokstav-klistremerker, du finner ett godt utvalg her. Jeg kjøper ofte hvite klistremerker slik som disse fra Basic grey, så farger jeg de for å få bokstaver som passer perfekt til det jeg lager. Jeg bruker ofte sharpies-tusjer da jeg liker sterke klare farger.

Disse hjertene er stempeltrykk fra denne stempelplaten fra Carabelle, jeg har stemplet på en rosa del av ett mønsterark fra reset girl, klipt de ut, og montert på 3-d tape. 
Jeg er også veldig glad i sytråd, som jeg har floket til å lagt under hjertene...

Ønsker dere en fin dag
Linda

You May Also Like

0 kommentarer