Clean and simple kort med bakgrunnsstempler

by - 08:00


Her har jeg virkelig kosa meg og lekt meg med bakgrunnstempler og tusjene mine.
Fant noen utrolig kule stempler fra Carabelle som jeg ikke hadde sett før, og måtte bare prøve meg på noen bakgrunner.
Her har jeg brukt stempelet small textures med flere forskjellige små stempler på, perfekt til å blande sammen og lage kule bakgrunner.

Jeg brukte i hovedsak de to stemplene med rundinger på denne balgrunnen, og fargela de med copic


Jeg holdt meg til to fargetoner, en blågrønn og en lilla serie sompasset fint sammen.
Som detalj så tok jeg glossy accent  på noen av rundingene.

Sånn ble bakgrunnen og rundt kantene tok jeg og svampet på blekk fra oxide puten i fargen Broken China.



 Fant matchende bazill og laget paneler.
Som tekst brukte jeg de nye diesene fra Avery Elle , hvor det er 5 dieser i pakken me dforskjellige ord. Super flotte og veldig dekorative på kort og lo'er.

Og dette ble ferdig resultat :


Håper jeg har inspirert deg til å være kreativ og leke med å lage egne bakgrunner, det er veldig moro :)

Stempelklem fra GD Anita

You May Also Like

0 kommentarer