Tre kort med samme bakgrunn

by - 08:00

Denne uken har jeg lekt meg med de nye Oxide Distress putene til Tim Holtz.
Jeg har brukt de på kraftkarong, og jeg er helt frelst.
De er morsomme å leke med, lett å blande sammen og får en nydelig chalk aktig utseende. Ikke den typiske skinnende glansen blekk kan få.
Her har jeg brukt fargene Fossilized Amber, Wilted Violet, Peeled Paint og Fired Brick.
Jeg tok 12 x 12 kartong og delte i 2, og laged striper på hele arket.

Ut av det arket laget jeg totalt 3 kort. 
Felles på alle kortene er så bakgrunnsarket og denne diesen.

Først ut er dette kortet :


Her har jeg brukt sort bazill, og som tekst har jeg brukt Gratulerer dies fra Papirdesign.

Andre kortet :

Her har jeg brukt kraft kartong på selve kortet også, samt motiv og tekst fra Go Wild  settet fra LDRS. Motivet er fargelagt med Copic.

Tredje kortet :

Her har jeg brukt hvit Bazill og motiv samt tekst fra stempelplaten Jessicas Kitten fra Your Next Stamp.

Som dere ser så kommer bakgrunnen forskjellig ut etter hvilken farge basen er på kortet.

Her er et oversiktsbilde med alle tre kortene :


Skrevet av GD Anita

You May Also Like

0 kommentarer