Wishing you a hoppy day

by - 08:00


Jeg er fullstendig forelsket i disse stemplene fra Your Next Stamp.
De er så herlige med tilhørende tekster.
Denne herligheten heter Bluebell Bunny


Mønsterark har jeg fra denne  blokken med 6 x 6 ark fra Echo Park som heter Wedding Bliss. 
Masse nydelige ark i den blokken, i sort/grå og rosa. 


Kaninen er fargelagt med copic. På blomster har jeg brukt R-80 serien, og på kaninen har jeg brukt w-serien.
Diesen bak motivet er fra LDRS og heter fancy rectangles and layers die set.
Jeg har brukt blomsterranke diesen fra Rayher under blomstene, og jeg har bare brukt noen forskjellige blomster i passende farger fra motivet og mønsterarket.
Teksten jeg har brukt er fra samme settet som kaninen, hvor det også finnes flere tilhørende tekster.

 Stempelklem fra GD Anita

You May Also Like

0 kommentarer