Denim & Friends fra Maja Design

by - 08:00

I dag skal jeg ikke vise frem ett kort, men totalt   laget med den nye herreserien Denim & Friends fra maja design.
Felles på alle kortene er at jeg har brukt motiv fra utklippsarket i samme serie.


 Kortet over er et enkelt bursdagskort hvor det er brukt flere møsnterark samt en gratulerer dies  fra Papirdesign.  Satte på et par hvite enamel drops oppe i hjørnet. Et kjapt og enkelt bursdagskort som kan lages kjapt hvis det trengs.



På kortet over her, har jeg brukt funky line panel die  fra Your Next Stamp. Jeg digger disse diesene som lager bakgrunner, det gjør det veldig enkelt og dekorativt å lage kort.
Jeg stanset ut diesen to ganger med forskjellig ark, så jeg kunne mikse og trikse litt på bakgrunnen med de to forskjellige arkene.


På dette kortet har jeg brukt enda en bakgrunnsdies fra Your next Stamp, circel panel die.
Jeg stanset ut disen i hvit bazill og la den på hvit bazill. For å få litt liv i bakgrunnen, stanset jeg bakgrunnen ut i et mønsterark og brukt noen av sirklene i bakgrunnen. En veldig morsom effekt som absolutt skal prøves igjen. Her har jeg i tillegg brukt gratulerer dies fra Papirdesign.


Her har jeg fått lekt meg med ballong dies sett fra Rayher. Denne ideen har jeg hatt lenge i hodet, men først nå fikk jeg den ut på et kort. Her har jeg da stanset ut den største ballongen bakerst, og tatt størrelsene innover og stanset ut både mønsterark og motiv. For å lage litt liv i kortet satte jeg ballongene på opppklipte sugerør. 
Brukte gratulerer dies fra papirdesign på dette kortet og.


På det siste kortet jeg skal vise frem har jeg virkelig fått lekt meg med flere forskjellige elementer, som egentlig ble ganske kult når det ble satt sammen.
Jeg har brukt stjernedies fra papirdesign under motiver. Egentlig så skjulte motivet det meste av den, så jeg klippet den i to og laget et mellomrom bak motivet som ingen ser. På den måten så stikker stjernene litt lenger ut fra under motivet. Jeg stanset ut et par ballonger i den minste størrelsen fra ballong dies settet  fra Rayher, den passer perfekt til kort. SOm tekst har jeg brukt gratulerer dies  fra papirdesign.

Da håper jeg du ble inspirert og fikk lyst til å lage noen kjappe, kule herrekort selv - det er alltids noe man plutselig kan få bruk for.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer