Alkoholblekk - blått kort

by - 09:48

Jeg har brukt følgende farver med alkoholblekk på dette kortet: Bottle, Stream og Pool. Jeg har brukt glossy papir til å kortet, og man kan også bruke Yupo papir som du finner i nettbutikken her


Jeg bruker denne applikatoren og filt for å legge på farvene. Starter alltid med den lyseste farven først og legger noen flekker her og der på arket før jeg bytter filt og legger på ny farve. 


Farve nr 2 er den neste farven på farveskalaen og så legger jeg på den 3. farven til slutt



Til dette kortet har jeg brukt denne stempelplaten 


Jeg har stemplet med sort Archival ink for å stemple med. Sommerfuglen er stanset ut i sort kartong og er fra Tim Holtz. På kanten nede på biten med tekst så har jeg brukt en punch fra Martha Stewart


You May Also Like

0 kommentarer