Happy purrrrr-thday

by - 08:00

I dag blogger jeg et bursdagskort i lilla og turkis, med stempler fra Saturated Canary / LDRS og Your Next Stamp. 


Jeg har gått litt i restebunken med ark for å få brukt opp biter som ligger det, og her er det en blanding av to Maja serier :  Enjoying outdoors  og Denim & Friends .





 Motivet heter Crafty cat og er da fra Saturated Canary / LDRS. Jeg syns motivet er så herlig at denne tror jeg at jeg kommer til å bruke mye på forskjellige type kort.
Motivet er fargelagt på perfect colouring papir  og jeg har brukt Copic til fargeleggingen.

Litt detaljer fra kortet : jeg har brukt blad dies og hjerte som kommer fra settet build-a-card fra LDRS. Jeg har også brukt mathia blomster på kortet. Hvis du liker å bruke blomster så vil jeg anbefale deg å ta en titt på disse - her er det masse flotte blomster i forskjellige størrelser og farger, og man får mye blomster for pengene.


 Teksten og poteavtrykket på kortet kommer er på stempelplaten Jessicas kitten fra Your Next Stamp.
Syns teksten passet så fint til motivet og jeg syns det er veldig moro når man kan ta små detaljer fra en stempelplate man egentlig kjøpte for et annet formål, og få brukt det sammen med et motiv som passer flott sammen.

Stempelklem fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer