En stor og god juleklem

by - 10:00


I dag blogger jeg et enkelt julekort hvor jeg har brukt de nye arkene til Maja Design,  Joyous Winterdays - en virkelig lekker juleserie i ordentlige gode nostalgiske julefarger.



 På dette kortet har jeg brukt ark fra 6 x 6  ark blokken, og da passer de motivene på arkene perfekt til et kort. 


For å ikke ta fokuset vekk fra arket som danner bakgrunnen på kortet, har jeg valgt å bruke oval stitced dies fra Rayher. På kanten rundt rammen har jeg brukt Icicle glitterlim - kan ikke få for mye glitter på julekortene :) Øverst i hjørnet på rammen har jeg satt sammen to snøkrystaller i filt med en bling i midten.

Teksten er fra papirdesign, og her kan man bruke hvilken som helst tekst man vil. Er en fordel at teksten fyller litt når den er i fokus på kortet, og gjerne med litt kruseduller rundt teksten for å fylle ut enda litt mer. 

Jeg har brukt et tre på dette kortet som er fra en pakke fra rayher, som heter vinterlandskap. Det er egentlig sett som kan settes sammen i en julekule, men figurene kan også brukes på kort, som jeg har gjort her. 

Som dere ser har jeg laget to kort nesten identiske, det er bare forskjell på fargen på juletrærne.

Skrevet av DT Anita 




You May Also Like

0 kommentarer