Jula varer helt til påske..

by - 11:00

Ihvertfall når det kommer inn nye julestempler i februar som man bare MÅ lage kort av med en gang- Endelig er det mulig å få tak i Pretty Pink Posh stempler og dies i Norge. 

Jeg har brukt stemplene fra settet Reindeer & friends og har fargelagt de med Copic. 
På disse har jeg brukt E 30 serien og lagt til hvite detaljer med hvit gel penn. 
Etter jeg har fargelagt reinsdyrene har jeg brukt koordinerende dies  og stanset ut rådyrene. 


Jeg har brukt en kul dies fra Pretty Pink Posh, Stitched pieces som bakgrunn på kortet. 
Den stanser ut de tre "vinduene" og man kan da leke seg hvordan man vil bruke den. 
Moro når en ting har flere muligheter :)  


Bakgrunnspapiret jeg har brukt, er fra arkblokken knock on wood  fra Lawn Fawn.
Mange kule ark med tremønster i masse forskjellige farger . 

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer