Let your dreams soar

by - 10:00

Hobbykunst har blitt forhandler av stempler og dies fra Pretty Pink Posh, og de er bare sååå supersøte
Har gledet meg til disse skulle komme, og kunne knapt vente med å få de i hus. Klarte ikke å bestemme meg for hvem jeg skulle bruke først, så da endte jeg likeså godt opp med å kombinere to plater.
Så på dette kortet har jeg brukt stempelsettene Birthday friends  og Fly a kite
Motivene er fargelagt med copic perfect coloring paper.


 Etter jeg har fargelagt motivene prøver jeg å finne ut hvordan jeg kan bygge opp et kort og prøver meg frem på en hvit bakgrunn.


 Bakgrunnsarket jeg bruker er fra Lawn Fawv, og finnes i en 6 x 6 blokk som heter watercolor wishes
Det er masse nydelige ark i den blokken i sarte duse pastellfarger


Som ramme rundt bruker jeg en dies fra Pretty Pink Posh

Skrevet av DT Anita 




You May Also Like

0 kommentarer