You've cat to be kitten me

by - 11:00

I dag har jeg laget et kort hvor jeg har brukt stempler fra settet scratch pad fra Your Next Stamp. 
Jeg er jo et kattemenneske, så disse stemplene fikk jeg veldig sansen for. 
Det kommer helt sikkert flere kort i bloggen med disse stemplene etterhvert :)



 Motivet er fargelagt med Copic og teksten er fra samme stempelsett. 
 

På øynene har jeg brukt Crystal Glaze  fra Nuvo - det gir en fin liten touch og morsom effekt. 
 
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Lawn Fawn - de har masse kule arkpakker i 6 x 6 i litt mer freshe farger og mønster enn det jeg vanligvis bruker, og er veldig morsomme å bruke på kort hvor man kan leke seg litt mer med farger. 
Jeg holdt krotet forholdsvis enkelt, men dekorterte med et par enamel dots i oransje som passet perfekt til i fargen. 

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer