3 kort med samme stempler

by - 10:00


I dag skal jeg vise frem noen kort jeg har laget med samme stempelsett - Rub-a-dub-dub fra Lawn Fawn. Jeg har forelsket meg helt i settet og det kommer garantert flere kort fra meg med disse stemplene. 

Første kortet har jeg brukt noen av motivene fra platen, samt tekst.
Jeg har i tillegg brukt en dies ra pretty Pink Posh som heter stitched film strip  for å lage ramme rundt selve motivene. 
Rammen på selve kortet er også fra Pretty Pink Posh.


Bakgrunnsarket er fra Lawn Fawn og er i 6 x 6 blokk som heter watercolor wishes
Det er så nydelige ark i den pakken og nydelige klare farger. 
Enamel dotsene er fra Your Next Stamp og heter white sugar and sparkle gumdrops
 

På kort nr 2 har jeg brukt ark fra samme mønsterpakken som over, bare denne gangen i en nydelig lys rosa farge.  


Jeg har fargelagt noen flere motiver med copic og laget en badescene med en annen tekst fra stempelplaten. 
Dette kortet har også fått på noen gumdrops fra Your Next Stamp. 
 

På det 3 og siste kortet har jeg gjort en litt annen vri. 
Arket under i lys turkis er også fra samme pakke fra Lawn Fawn som de to andre. 
Her har jeg brukt en dies fra Your Next Stamp som heter circkle panel die - den har etterhvert blit en stor favoritt hos meg og den kommer også garantert på flere kort som jeg lager. 


Har også brukt et par motiver her med tekst fra samme plate, og brukt de samme gumdropsene.


Det som er litt morsomt å legge merke til, er at jeg har i utgangspunktet brukt de samme grunnleggende tingene på alle tre kortene : stempelsettet, mønsterarkene, copic og gumdropsene. 
Likevel klarer man å skape så forskjellige kort - det syns jeg er veldig moro :) 

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer