Kort med blomstermotiv og vannmaling

by - 10:00


I dag viser jeg et kort med et blomstermotiv fra Penny Black som heter flower casade cling stamp. 
Jeg hadde opprinnelig en ide om å fargelegge denne med Copic, og det skla jeg også gjøre - men denne gangen har jeg lekt meg med Agua Paint Marker  fra Solo Goya.
Jeg stemplet motivet på akvarellark fra Solo Goya - siden arket kan være litt ruglete kan jeg virkelig anbefale bruk av stempelplattform. Det gjør det enklere å få et rent og fullstednig trykk, selv på ruglete underlag. 



Jeg har samlesettet som det er linket til over, og jeg har brukt de fleste fargene i settet når jeg fargela. 
På blomstene brukte jeg gul, rød og rosa og på bladene blandet jeg sammen de to grønnfargene i settet. 


Rundt kanten har jeg brukt to distress Oxide farger for å få litt farger utenfor motivet og.
Jeg har brukt fargene Lucky Clover  og squeezed lemonade


Teksten nederst er fra Hero Arts og platen heter messages with flourish  og det er mange nydelige tekster i samme font og stil på platen :) 
Som litt ekstra pynt har jeg limt på noen Sparkling Clear Sequens  fra Pretty Pink Posh, for litt dimensjon og bling på kortet :) 

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer