Konfirmasjonskort til gutt

by - 10:00


Nå er vi jo midt i konfirmasjon sesongen og det lages konfirmasjonskort til både gutter og jenter. 
Når jeg skal lage til gutter så kommer jeg ikke utenom Denim & Friends serien til Maja Design som kom ifjor. jeg digger den - fargene, arkene, motivene - absolutt alt sammen. 

På kortet under har jeg brukt de turkise arkene - det er tatt bilde i sola så fargen kommer ikke helt frem. Jeg har brukt arket som heter Jeans and t-shirt på kortet og jeg har brukt begge sidene av samme arket.
Motivet er fra dette arket fra Maja Design - masse kule bilder som passer perfekt til arkene :)


Stjernene og konfirmant er dieser fra Papirdesign. Stjernene er fra en tidlgiere release, men konfirmant er ny i år. Den finner du i nettbutikken her.

Nederst på arket er det skrevet awesome ( med en liten skrivefeil ) som jeg valgte å klippe ut og sette på nederst som pynt.

Det var det jeg hadde å vise dere denne gangen - håper dere ble inspirert til å lage masse flotte konfirmasjonskort.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer