Kort med rosestempel fra Penelope Dee

by - 09:25

Hei! I dag vil jeg vise frem et kort jeg har laget med dette flotte rosestempelet. Det kommer fra en (for meg ukjent produsent) - Penelope Dee, men Hobbykunst har fått inn flere råfine produkter fra denne. Flere flotte stempelplater og skikkelig fine og kule mønsterark :-)

Jeg synes stempelet er så fint i seg selv, så jeg ville ikke ha noe særlig mer på kortet. Jeg har stemplet og embosset (med clear embossingpulver) en av tekstene på stempelplata og satt denne på limputer. Rammen rundt stempelet er fra Pretty Pink Posh og er stanset ut i  hvit glitter-mosegummi. Jeg har også brukt sorte halvperler og blanke gumdrops (disse syntes dårlig på bildene..) som pynt.

Jeg har brukt følgende farger:
Rose: RV 99, R59, 56, 46, 43 (og litt R21)
Blader: G29, 24, 46, 94
Stilk: E27, 25, 23, G24

Rosen har fått et strøk med Wink of Stella (clear) til slutt.

Mens jeg var så godt i gang, lagde jeg like så godt to kort med det samme. Teksten på det hvite kortet er også fra samme stempelplate og er embosset i hvitt. Ellers er kortene like.


You May Also Like

0 kommentarer