Kredittkort teknikk

by - 08:11

Kredittkortteknikken er noe jeg syns er moro å leke med. Finn frem et kredittkort, medlemskort eller lignende - og hvis du ikke har bruk tykk kartong. Ta litt akrylmaling på kortet og dra nedover kartongen. 



fordeler maling utover arket - både loddrett og vannrett. 



Deretter tar jeg farve nr 2 og dekker over resten av den hvite kartongen. Her syns jeg det ble litt for store felter med rosa - så da tok jeg en liten runde til med lilla. (har ikke tatt bilde av det)



Til slutt bruker jeg hvit akrylmaling og legger på både vannrett og loddrette streker. 



Jeg har lagd litt flere bakgrunner og her har jeg brukt to forskjellige blågrønne toner, og hvit. Jeg har brukt følgende dies på dette kortet: 
Gratulerer fra Papirdesign


Her har jeg brukt mosaikkteknikk og kuttet opp bakgrunnen i 1 cm brede striper. Mellom stripene har jeg brukt sort bazill som er ca 2 mm brede. 

Dies som jeg har brukt er stjerne fra Rayher, og Klem fra deg er fra Papirdesign. 


You May Also Like

0 kommentarer