Bryllupskort med Maja Design ark

by - 10:00

I dag blogger jeg et bryllupskort hvor jeg utelukkende har brukt ark og motiv fra Maja Design sin serie, Vintage Romance

Arkene i 6 x 6 blokken er perfekt og hører så fint sammen fargemessig, noe som igjen gjør det veldig enkelt å lage et kort med forskjellige mønsterark som harmonerer. 
Jeg har stanset ut forskjellige paneler i ulike ark og satt det sammen til en forside. 
Motivet er også hentet fra samme arkpakke

Jeg har brukt mathia blomster i rosa og hvit på kortet. Under blomstene har jeg brukt to forskjellige blad dies fra Rayher : blomsterranke  og mistle branch . Jeg stanset ut to av hver for å få litt høyde under blomstene. 

Som tekst på kortet har jeg brukt kjære brudepar  dies fra papirdesign og brukt limputer  under teksten for å bygge den litt opp. 


Stempelhilsen fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer