Happy Birthday

by - 10:00


Jeg leker jo en del med Distress Oxide om dagen og lager mye bakgrunner. 
Når jeg lager disse bakgrunnene så lager jeg de som regel på 15 x 15 kartong bit, for da kan jeg kutte ned til 4,25 x 5,5 der hvor jeg syns fargene har blitt best. 
Og dette medfører til at jeg sitter igjen med en del rester som egentlig ikke kan brukes til så mye, så jeg bestemte meg for at nå måtte jeg få brukt opp disse flotte restene. 
Og her ser dere resultatet.



 Den lillsa stripen som lager bakgrunnen på kortet er typisk en stripe jeg sitter igjen med når jeg har kuttet ned kartongbiten min for å tilpasse den på kort eller bruke med bakgrunnsdies. 
På stripen har jeg stemplet Happy Birthday og embosset den med hvitt. 
Happy Birthday stempelet er på platen loads of wishes  fra Avery Elle. 
Så har jeg funnet frem noen mindre biter med rester og da har jeg brukt stempler fra pretty Pink Posh som heter wild rose stamp set. 
Disse har jeg da igjen stemplet og embossset med hvitt før jeg har dieset de ut og limt de sammen i en klynge på kortet. 


Super enklelt og veldig effektgullt og ikke minst en flott måte å få brukt opp rester på. 

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer