Pink and Main - Best Wishes

by - 10:00


Jeg er virkelig i en perioden hvor jeg bruker Distress Oxide  og lager mine egne bakgrunner med dies og stensiler. 
Heller ingen unntak denne gangen. 
Her har jeg brukt et par blåfarger og en lillafarge og blandet det sammen før jeg sprutet på vann - for å få dråpeeffekten. 
Jeg har brukt en bakrunnsides fra Neat and Tangled som heter Star Cover Plate Dies
Jeg stanset den ut i samme som jeg laget bakgrunnen med, og det ble en veldig kul effekt. 
Dies og stempler jeg har brukt på kortet er fra Pink and Main - også et nytt spennende merke Hobbykunst har fått inn. 
  Diesen og stemplene jeg har brukt her heter wishes clear stamps og wishes dies.


 Nærbilde under viser fargene på litt bedre måte og hvordan de blander seg perfekt når man lager disse bakgrunnene. 
Jeg har også satt på litt bling sporadisk rundt for å skape inntrykk av stherner på en himmel. 



Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer