To små froskekort

by - 09:00

Her har jeg laget to små kort med disse superkule froskene fra Stampendous. De er så søte! Morsomt å lage kort som med humor, synes jeg. Froskene er farget med Copics (fargene kan du se i min blogg)

Mønsterark er fra Moda Scrap/Elizabeth crafts - color of puppies og disse passet perfekt til froskene. Det er gøy med litt spreke farger :-)

På det lille panelet har jeg brukt en søm-die fra Avery Elle - Wonky squares. Disse gir en flott detalj uten å gjøre mye ut av seg. Det var derimot litt vanskelig å få tatt skikkelig bilde av. Både panelet og frosken er satt på limputer for litt dimensjon.

På innsiden har jeg laget et skrivefelt og tegnet opp med tynn penn (og linjal) samt en frosk og en liten tekst til. 

Det andre kortet har jeg laget som et lite shakerkort. Jeg har brukt paljetter fra Rayher og noen små stjerner fra Pretty Pink Posh. Til vindu har jeg brukt litt emballasje fra en die og ovalen er stanset ut med dette settet fra Rayher. Jeg liker veldig godt at det blir sømkant både på innsiden og utsiden av kuttekanten så man kan velge om man vil bruke den ene eller den andre.

Frosken er satt på limputer.



Her har jeg brukt den utstansede ovalen fra forsiden og stemplet en tekst fra stempelsettet på innsiden. Så har jeg tegnet en enkel ramme rundt skrivefeltet.

You May Also Like

0 kommentarer