Vintage koffert tralle i Harry Potter stil

by - 10:00

For en tid tilbake fikk jeg utfordring å pynte en liten tralle. Den skulle helst være i litt rusten stil. Jeg synes trallen var utrolig søt, og bestemte meg for å lage en kofferttralle av den. Koffertene skulle være i søt stil, og den ferdige trallen skulle minne litt om Harry Potter sin kofferttralle.


Alle koffertene her er laget for hånd og er ganske så små. Koffertene er laget Maja design sin Sofiero serie. Det er brukt arkene Princess Margaretas GardenStrolling down the Rose path og Enjoying the fragrance. I tillegg er det brukt hvit Bazzill.


Selve trallen er en miniatyrmodell i brunt metall. Trallen har fått pålimt mikroperler fra Finnabair. Her er det brukt mitt absolutte favoritt mixed media lim, Liquitex heavy gel. Limet finnes i ulike størrelser på boksen. Jeg har linket opp den minste boksen her. Selv kjøper jeg det i litersvis (største boksen), og den går rimelig kjapt. Etter dette har trallen fått noen strøk med Folk Art rustmaling.


Koffertene er laget ved å lage små esker. Det er satt på hjørner, håndtak og stropper. 


Det er sett på ulike metallcharms. Fuglebur, sko. en liten fotball, en liten spade, gitar og en liten ugle.


På den ene kista i bakkant er det også laget en liten tag,





Oppå den lille kista i bakkant, sitter ugla. Den er laget med to uglecharms, som er limt mot hverandre.


Flere av koffertene er også distresset i kantene med Vintage photo distress ink


Laget av Kirsten Hyde


You May Also Like

0 kommentarer