minikort/småkort - Huldra designstudio

by - 09:22

sommeren her sørpå har vært veldig varm og det har ikke fristet å sitte inne på et varmt hobbyrom å være kreativ. Men så fikk Kirsten en brilliant ide om hvorfor ikke lage 10 x 10 kort - de er raske å lage og man blir fort ferdig. Jeg tok utfordringen og min vri på utfordringen er å bruke bare restepapir til dekor - og med mine hauger med papir og kartong så var det ikke spesielt vanskelig å få lagd mange kort i løpet av noen korte kvelder på hobbyrommet. Noen rester er store andre er små, men med rester så har jeg definert alle arkene som det er tatt en bit av. Så i noen tilfeller har jeg nok til 1 kort og i andre tilfeller kan jeg ha nok til en liten serie på 3-4 kort. 

I denne serien så har jeg brukt et ark fra Prima med kobberfoil på Det kommer ikke så godt frem på bildene. Teksten er stemplet på baksiden av arket og stanset ut med en punch som er 2" og scallop sirkelen er 2,5" og er stanset ut i kraftkartong. Teksten er festet på kortet med 3D puter og dekorert med blomster og halvperler

Stemplene på alle tre kortene er fra Venner 1 platen fra Huldra designstudio









You May Also Like

0 kommentarer