Sommerlig Washi tape kort

by - 08:23

Hobbykunst har mange forskjellige varianter av Washi tape som man finner i nettbutikken her. Jeg har også brukt hvit glittertape fra Rayher. Her har jeg brukt gul og oransje tape i forskjellige mønstre og fått en litt sommerlig følelse over kortet. Jeg har brukt tekststempler fra sommerplata. Etter at jeg monterte teksten Ha en fin dag på stempelklossen så tok jeg en bit washi tape og limte over ordet dag før jeg trykket stemplet ned på stempelputa. Når det var sverte på stemplet tok jeg av tapebiten før jeg stemplet på kortet. Sommerfuglene kommer fra sommerfuglplata. Jeg stemplet de på gul Bazill og klippet de ut med en liten saks. For å piffe opp sommerfuglene litt så har jeg brukt glimmerpenn på enkelte detaljer. 



You May Also Like

0 kommentarer