Halloweenpose

by - 09:18

Halloween blir mer og mer populært som årene går, og jeg har laget en pose for å gi bort godis. Dette er ikke for masseproduksjon, men hvis man er invitert på et halloween party så kan det være hyggelig å ha med en liten vertinnegave. Her har jeg brukt de svarte papirposene som Hobbykunst har tatt inn i år. Jeg har brukt en sirkeldies for å stanse ut hullet - f.eks kan du bruke denne fra Papirdesign. Eller man trenger ikke bruke en sirkel dies, men hvilken som helst dies. Det som er viktig er at man må legge diesen fra innsiden av posen med knivene pekende ut mot forsiden - ellers lager man hull rett gjennom. Jeg limte litt washi tape 2-3 steder på diesen før jeg putten den i posen og prøvde å ha den så midt på posen som mulig. Etter at jeg hadde kuttet hull i posen så tok jeg et ark med accetat jeg hadde liggende og kuttet en bit som er større enn hullet og limte fast på innsiden av posen. Deretter fylte jeg posen med godis. 

For motiver og tekst så brukte jeg en stempelplate fra Tim Holtz. Stemplet med sort blekk på oransje Bazill. For å få best mulig trykk på Bazill så stemplet jeg på baksiden hvor kartongen er glatt. Deretter klippet jeg ut katten og flaggermusen og limte på posen. Teksen brukte jeg washi tape for å maskere teksten som er over og under så jeg fikk en ren tekst som jeg kunne kutte ut og lime på posen. 




You May Also Like

0 kommentarer