Julekort med den nye Maja Ark serien

by - 20:54

Jeg har endelig fått lekt meg litt med den nye lekre julekolleksjonen til Maja Design, nemlig Christmas Season

Den er så nydelig og har akkuratt de grønn- og rød farger som jeg syns passer så bra til jul. 
Jeg valgte å holde kortet enkelt med noen herlige juletekster fra papirdesign.



Kortet i seg selv ble veldig enkelt. Noen ganger så kan det være greit med noen kjapis kort, og dette ble ihvertfall et av årets. Jeg har bare klippet opp et panel av et av arkene som hadde så fint mønster i et hjørnet og her brukte jeg arket Tidy elves
Som dekorasjon på kortet har jeg brukt en snøkrystall dies fra Tim Holtz som heter Flurry #2
Jeg delte den i to og limte ene halvdelen fast på oversiden av teksten. 


Dekorterte med litt Nuvo Drops rundt om på kortet. her har jeg brukt fargen Morning Dew.


Tekstene jeg har brukt er da fra Papirdesign. 
De kom ut med mange nydelige juleplater denne høsten, og tekstene jeg har brukt er fra disse platene.. 

Når jeg først var i gang så lagde jeg et kort nr 2 med de samme arkene. 
Samme konseptet her, bruker mønsterarket som tekstbase og tekst fra Papirdesign.


Har brukt samme oppsett og samme ide. 
 Jeg syns det er morsomt å lifte meg selv, for kortene blir likevel aldri like. 


Gleder meg til å se alle julekortene dere lager med den nye serien til Maja

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer