Julekalender 10. desember- julekort

by - 09:00

Da hobbykunst fikk inn de nye julestemplene til pretty pink posh, måtte jeg bare ha julestjernene.

Før jeg embosset bruker jeg alltid antistatisk pulver. Disse får du både i flaske og pose. Jeg stempler motivet med versamark.
Jeg valgte å embosse stjerner og blader med rose gold fra Tim Holtz på akvarellpapir.
Sprayet litt vann på de å lekte med zig clean color brush.


Zig clean color brush kan brukes både med og uten vann.
Jeg har valgt å bruke de sammen med en vannpensel.


Jeg legger fargen lagvis til jeg blir fornøyd med resultatet.


Fargene jeg valgte  til blomster og bladene.


Stanset ut med koordinerende dies, avsluttet med litt frantage over både blomster og blader.


Embosset en bakgrunn med rose gold igjen. Stanset ut en ramme dies fra pretty pink posh og reinsdyr fra Rayher.





You May Also Like

0 kommentarer