Julekalender 13. desember - Betongsmykke og armbånd

by - 09:00


Hjemmelagde julegaver er koselig å gi til de som setter pris på dette. Her har jeg laget et betongsmykke, 2 armbånd og en eske for å gi det bort i. 

Til betongsmykket har jeg brukt følgende: 


Man kan også kjøpe en ferdig pakke med betong, former og lærreim. Kjekt å gi bort i julegave til en hobbyglad venn kanskje?


Boksen jeg har laget er etter mal som jeg fant i Ett trykk nr 1/2015 - og jeg har brukt ark fra Maja Design



Jeg hadde igjen noen perler fra jeg har lagd armbånd tidligere og da er det kjekt å få brukt opp litt av disse - og plutselig har man en gave eller to ekstra å gi bort. Eller som jeg har gjort her gi bort et sett med smykke og armbånd. 

Til armbåndene har jeg brukt følgende perler: 
Glassperler og sølvperler (annenhver) 
perlenål for enklere å tre perlene på strikk



You May Also Like

0 kommentarer