Enkle babykort

by - 09:00

Jeg har brukt litt alternative ark til babykort denne gangen - ark fra Carta Bella. Lagde et guttekort og et jentekort. Som bakgrunnsark har jeg brukt baksiden på Bundle of Joy, og som motiv på guttekortet så klippet jeg ut en gyngehest som jeg satte på to hvite sirkler hvor jeg har brukt de tynneste 3D putene på. 
På begge kortene har jeg bruk en bit av Everything Nice - Rock-A-Bye Baby Girl

På guttekortet har jeg i tillegg fasseterte halvperler fra Pretty Pink Posh, og stemplet jeg har brukt er fra Huldra designstudio - Fleksitekst platen


På jentekortet har jeg klippet ut It's a girl fra arket med blomstene på (andre siden av arket) og så har jeg brukt 2 striper med washi tape. Dekorert med Mathiablomster og noen halvperler



You May Also Like

0 kommentarer