Lekent bursdagskort

by - 10:00



Peek-a-boo-pals fra Avery Elle er så herlige og morsomme stempler, utrolig kjekke å bruke. Jeg har også tilhørende dies, det er så praktisk når det er mange små deler i settet. Elsker å leke med disse!


Dyrene ble fargelagt med nøytrale farger Copic Scetch. Også bakgrunnen er laget med Copics. Jeg tusjet gjennom en stensil fra Neat and Tangled, og brukte to nyanser av samme farge for å skape litt dimensjon. Du kan bruke ulike stensiler til denne teknikken, slik som denne fra Neat and Tangled.


Fargene jeg brukte på bakgrunnen er
R20
R22
BG53
BG57
G14
YG17

På bakgrunnen kuttet jeg ut et vindu med Lawn Fawn Reverse Stiched Scalloped Rectangle Windows. Disse diesene bruker jeg veldig mye, det gir så fint fokus til både stemplede figurer eller tekster.



Peek-a-boo-pals ble limt inn i vinduet, med hendene foran poppet opp med små limputer. Disse limputene bruker jeg veldig masse, så fornøyd med dem.

I midten av vinduet ble den enkle teksten "Grattis med dagen" fra "Rampestreker" til Huldradesignstudio stemplet. Stjernene tilførte jeg i etterkant. Det ble altså stemplet på innsiden av kortet, da jeg rett og slett lagde et åpent vindu med vindusdiesen. 

Cathrine🌟

You May Also Like

0 kommentarer