You're super!

by - 09:00

Hei! Jeg måtte ha en liten pause fra alle konfirmasjonskort og laget et kort med denne herlige jenta fra My Favorite Things. Jeg synes hun er skikkelig kul! Hobbykunst Norge fører disse stemplene og de har mange å velge mellom! Både stempler og dies. Det er verdt en titt! Denne jenta kommer fra settet You're super! 


Gult er ikke en farge jeg bruker veldig mye. Men her valte jeg skikkelig sterk gul og rød. Jeg har farget med Copics i følgende farger:
Hud: E13, 11, 04, 00, 000
Hår: E25, 35, 33, 31, 30, Y11
Rødt: RV99, R59, 56, 46, 02
Gult: YR18, Y17, 15, 11
Grått: C5, 3, 1, 00

Etter fargelegging er hun stanset ut med tilhørende die og montert på limputer. Hun fikk også en maske som er die i dette settet. Husrekken er stanset ut i svart kartong og så har jeg limt gul kartong i vinduene. Denne rekken er så montert på limputer for litt avstand fra husene i bakgrunnen. Disse husene er embosset i svart.


Himmelen er laget med Distress Ink over stensilen Sunrise radiating rays. Jeg har brukt fargene Black Soot, Chipped sapphire, Faded jeans og Broken china, solstrålene er med Mustard Seed og Squeezed lemonade. Bakken er laget med Black soot og Pumice Stone. Så har jeg splattet litt med vann og tørket med papir over. Til slutt har jeg embosset noen stjerner fra stempelsettet og tegnet noen hvite stjerner her og der med hvit penn.



You May Also Like

0 kommentarer