Lag på lag blomsterkort

by - 09:00

I dag vil jeg vise frem et kort jeg virkelig har kost meg med å lage.
Papirene jeg har brukt kommer fra Maja design celebration serien.
Disse har jeg rufset i kanten og svertet med distress oxide- walnut stain.
Jeg brukte en børste fra picked fence studio.


Under blomstene har jeg brukt en bladranke dies fra Rayher. Denne bruker jeg mye! Den kan brukes i sin helhet eller deles opp i mindre deler for å bygge opp dybde i prosjekter.

Hjertet har jeg laget selv med form fra Rayher med rammer. Her kan du bruke for eksempel resin, papirleire og gips
Jeg valgte resin denne gangen.
Sommerfuglen er en gammel dies fra bo bunny. Denne er stanset ut fra et ark i paper poetry glitter blokken som heter glamoor mix. For ei som elsker glitter så må jeg si at denne blokken virkelig innfridde. Nydelige farger og ikke drysser arkene.


Jeg har brukt voks i kobberfarge for å fremheve detaljer på hjertet og litt her og der på kortet. 


Slik ser kortet ut i sin helhet.
Jeg håper du fikk lyst til å leke litt.
Ønsker alle en kreativ dag.
Klem fra Linda

You May Also Like

0 kommentarer