Bryllupskort i høstfarger

by - 09:30

I dag blogger jeg et bryllupskort i høstfarger.

Jeg har gjort det veldig enkelt og greit ved å bruke bryllupsark fra Reprint, I do collection pack
Det er noen nydelige bryllupsark i duse farger i forsjellige fråtoner og rosatoner med diskre mønstre på og et par flotte blomsterark.




 På et av arkene i arkserien er det et brudepar på i et av hjørnene og dette har jeg valgt å stanse ut med en sirkel dies og bruke det som motiv.


Jeg fant frem en blonde i mørk burgunder som tar opp en av fargene fra mønslterarket og satte på det foran på kortet. Hobbykunst har masse flotte blonder som finnes i nettbutikken. 
Hobbylunst har også masse flotte blomster i nettbutikken blomster som kan brukes til å dekorere et kort. 
 


Her er et nærbilde av hvordan brudeparet ser ut :) 


Som tekst har jeg brukt en dies fra Papirdesign som jeg syns er så fin til bryllupskort og andre bryllupsrelaterte ting.
Jeg har faktisk akkuratt fått laget noen kaketopper for første gang noensinne og ddet kan være de plutselig kommer i bloggen en dag.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer