Kort med blomstermotiv

by - 09:00

I dag så blogger jeg da et kort som jeg har laget med det fargelagte motivet jeg blogget i går.
Motivet jeg fargela i går er fra Studio Light  og fargeleggingsinnlegget kan dere se her


Det første jeg gjør med panelet er å kante litt med Distress i omtrentlig samme blåfarge som jeg fargela med rundt blomstene.
Jeg valgte fargen Tumbled Glass  i Distress Oxide og når jeg kanter så bruker jeg blendingsbørstene fra Picket Fence Studio .


Jeg valgte så en tekst fra papirdesign som er på en plate sominneholder scrappetekster, som jeg bare digger.  Og denne teksten passet jo så bra til blomstene :)


Sånn  ble det seendes ut når jeg var fornøyd med kantingen og med tekst stempelet stemplet på.
Når jeg skal stemple tekststempler som er clearstamps, så bruker jeg for det meste Versafine.
Jeg syns det er den beste puten som dekker best på tekststempler. I tillegg så bruker jeg Misti stempelplattform for da kan jeg stemple over flere ganger hvis ikke trykket blir perfekt.


Jeg måtte lage litt liv på panelet - og siden blomstene var så dekkende måtte det bli litt nuvo drops og enamel som pynt.
Hobbykunxt har et stort utvalg av begge deler - Nuvo  i flere farger og enamel i flere fasonger og farger :) Morsomt å bruke på kort og det skal ikke så mye til før det er dekorativt.


Her ser dere bilde av enamel i rosa og grønn og Nuvo i hvit.


Her er et bilde av kortet ferdig :)

Stempelklem fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer