London eye - LO (LayOut)

by - 09:39

Hva jeg har brukt til denne LO'en er veldig få enkle ting som vi har, hvit Bazill til base og diverse resteark som pynt. Fant også noen klistremerker som jeg hadde liggende fra tidligere. Jeg har kuttet to striper som jeg har kuttet like brede som de to bildene. Bildene er limt på først for å ha eksakt mål. Den øverste stripen limte jeg på med en gang, men den under bildene så ventet jeg til at jeg hadde fått limt på alle de arkbitene som er loddrette, her har jeg brukt både scrappepapir og Bazill rester. Jeg har bare brukt en vanlig saks for å klippe endene.
Denne måten kan man lage flere LO'er på og man bruker bare ark som man føler passer med bildet.

For de som ikke vet hva LO betyr - så er det en forkortelse av LayOut, dvs albumside/scrappeside. 


You May Also Like

0 kommentarer