6 desember - Julekort

by - 09:00

I dag blogger jeg et julekort hvor det i all hovedsak er brukt produkter fra Maja Design, Rayher, Papirdesign og Scrapmagasinet.

 
Jeg er veldig glad i arkene fra Maja Design - de er alltid en favoritt å bruke. Hele den nyeste julekolleksjonen finner du her, Holiday in the alps
Jeg har brukt bølgepapp under trefiguren og diesen.
Jeg har brukt et tynt lag med gesso  fra Rayher på bølgepappen for å dempe ned fargen litt.


Som dekor på kortet har jeg brukt en hjertedies  fra Papirdesign som blikkfang på kortet. Syns den passet så fint til teksten.


Jeg har også brukt noen hvite pointsettaer og tredekor fra Rayher. Det er virkelig noe som alle burde gå inn og kikke på for de har utrolig mye kult. Felles link til tredekoren i nettubtikken får du her .
Jeg har på dette kortet brukt et reinsdyr fra denne pakken.


Teksten på kortet er fra Scrapmagasinet. Den er fra platen God Jul clearstamps.


Bildet av kortet i sin helhet fra en annen vinkel.

Da vil jeg benytte sjansen til å ønske alle en god førjulstid med masse kreativ tid ved hobbypulten.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer