Morsdagskort og gave

by - 09:05



Morsdagen er rett rundt hjørnet - og jeg har laget et kort og en liten gave. 



Til kortet har jeg brukt en Studiolight dies og ark er fra Majakolleksjonen som kom for en liten stund siden. Disse to arkene har jeg brukt: Meeting friends og Hot drinks. Motivet er fra die cuts arket fra Maja Design. 

Jeg har stanset ut 2 hvite biter fra og jeg har limt sammen de to bitene i den ene enden. Deretter stanset ut og limt biter på flappene og midtfeltet har jeg kuttet til mønsterark. 


Inni har jeg laget et skrivefelt og så har jeg stemplet tekst fra Huldra Designstudio og blomster i hjørnene fra denne plata. 




Som en enkel liten gave så har jeg brukt denne krukka som er fylt med Twist. Man kan velge annen type godis som din mamma liker. Jeg har pyntet veldig enkelt med et bånd og limte fast en liten blomst fra Prima. 


You May Also Like

0 kommentarer