Til pensjonisten

by - 13:06





I anledning en kollegas pensjonistovergang ble jeg bedt om å lage et kort til ham.
Siden vi jobber med ost, ble det et ostekort.. enkelt å lage og morsomt utseende.

Jeg brukte gul kartong som jeg diekuttet flere ulike, små sirkler på.  Rundt hullene tok jeg litt distress oxide for dybde, og limte kartongen med hull med dimensjonstape på en kortbase.

Inni hullene hadde jeg glossy accents (for ostehull er ofte blanke inni) og små bling (dette skal være ostekrystaller som kommer på vellagret ost). en liten mus måtte til for å pynte, den er fra Lawn fawn elfie selfie. og til slutt et lite rødt hjerte og røde bling fra pretty pink posh.

Tekststemplene benyttet er fra fleksitekstplata til Huldra Designstudio, alltid en fin tekst å bruke derfra.




You May Also Like

0 kommentarer