Armbånd

by - 10:00

Av to bokser med perler så har jeg lagd 4 armbånd, og enda har jeg flere perler igjen. Jeg har brukt Rocailles papillion perler som finnes her i flere forskjellige farver. Jeg har brukt farvene Champagne gold og Silver. I tillegg trenger man strikk og jeg syns også det gjør det enklere å tre perler ved å bruke disse nålene.




her har jeg bare brukt farven Champagne gold

her er det brukt 1 perle av hver farve hele veien rundt.

Her er det brukt 2 perler av hver farve hele veien rundt. 


Hvor mange perler man bruker på hvert armbånd kommer an på diameter rundt håndleddet. Jeg bruker å teste flere ganger til jeg finner passelig lengde. Deretter knytter jeg de to endene sammen og gjemmer knuten innimellom 2 perler. For at det skal sitte godt fast så tar jeg gjerne litt lim i midten av de to perlene sånn at knuten ikke skal gå opp. 

You May Also Like

0 kommentarer