En liten gavepose

by - 10:00

Her har jeg tatt utgangspunkt i en papirpose som jeg hadde liggende på hobbypulten, så målene er tilpasset den. Har du en papirpose som er smalere eller bredere så må ta mål ut i fra den. 

Jeg har kuttet to biter som er 12,5 cm bred og 20,2 cm høy. Scoret på 6,2 cm i  (men må avpasses etter hvor bred bunnen på din papirpose er) og limer sammen de to minste delene sånn at det blir en lang remse. Kuttet papirposen i passelig høyde ca 6-7 cm (glemte å ta mål) og limte fast papirposen i bunnen. Jeg stanset ut en doilie fra denne diesen til Rayer, og klippet til en banner som jeg limte over doilie. I tillegg stanset jeg ut en sirkelen med dies fra Pretty Pink Posh. Limte disse på en bit kartong og klipte rundt den hvite yttersirkelen. Stanset også ut sommerfugler fra denne diesen fra Rayher. Til slutt lagde jeg hull i toppen og tok en bit gjennomsiktig bånd og hamptau for å binde sammen posen. 





You May Also Like

0 kommentarer