God sommer

by - 11:15


Jeg elsker å bruke stensiler når jeg lager kort! Har mange i hardplast, men favoritten er denne typen her: Rayher klebestensil i mykt materiale med "perforerte åpninger". Du bare legger/limer den over flaten du skal dekorere, og fyller inn enten med tusjer, maling, blekk eller hva du foretrekker.


Her har jeg brukt copictusjer, og effekten ble ganske fin og myk. kjempelett å få fint mønster, og legge på litt skygger. Rundt kransen blendet jeg på Distress Oxide i fargen Shabby Shutters.



Stemplene kommer fra Huldradesign og plata sommer. Perfekt nå i disse dager, finvær og varme må nytes når den kommer.



Til pynt ble det litt streker og prikker med en fineliner, og hvite accents med sanford uniball gelpenn.  Prikken over ien ble mine favorittbling fra pretty pink posh.


God sommer fra DT Cathrine



You May Also Like

0 kommentarer