Altenew fargelagt med zig

by - 08:00

I dag vil jeg vise et kort som er laget med zig clean color brush. De har støvet litt ned i kroken min, og jeg vet at de skal få lufte seg mye mer, for dette var moro.
Slik ble det ferdige resultatet.


Jeg har brukt stempel fra altenew, platen paint a flower: anemone.


Jeg valgte å embosse med holographic embossingpulver før jeg startet å fargelegge motivet, dette gir en fantastisk glittereffekt i motivet. 
Jeg har brukt følgende farger.
Olive green
Pale dawn gray
Almond Pink
Pale rose
Lemon yellow




Når jeg hadde fargelagt hele motivet ønsket jeg  ha svart bakgrunn. Dette var superenkelt med watercolor brush marker refill fra altenew, fylte det over i en vannpensel fra altenew


Dette syns jeg var en morsom måte å endre en bakgrunn på, og utrolig lett.

Ønsker alle en kreativ uke.

Klem fra DT Linda 

You May Also Like

0 kommentarer