Enjoy the moment

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, med et fargerikt, men enkelt gla'kort!
Denne lille reven som tar seg en velfortjent hvil på en soppstilk kommer fra Always Bring a Smile-stempelsettet fra My Favorite Things, designet av Stacey Yacula. Jeg digger motivene hennes, hun får liksom skikkelig liv og personlighet i de søte dyrene hun tegner. Vanligvis fargelegger jeg med Copic-tusjer, men akkurat denne gangen tok jeg frem Prismacolor-blyantene mine. 

Jeg fant noen gamle mønsterarkrester av ymse produsenter i stæsjet mitt og plasserte dem litt her og der på kortet, før jeg limte revepanelet på resten av kortet med 3D-teip. Masse 3D-teip, jeg var ikke gnien! Jeg stemplet og embosset en tekst fra Inky Wings på en av mønsterarkbitene og satte den på med lave 3D-puter fra Rayher

Jeg gjør vanligvis ikke noe med baksidene på de enkle (dette er relativt enkelt, tross noen lag mønsterarkrester) kortene mine, men jeg kjøpte nylig dette tekstsettet fra hÄnglar & Wings med mange små, herlige tekster som dette, og det bare måtte brukes på kortet. Jeg stemplet teksten med Shadow Creek blekk fra Altenew, som matcher gresset og sommerfuglen på fronten av kortet. 

You May Also Like

0 kommentarer