Studiolight kort

by - 11:00


Diesene til Studiolight er så fine syns jeg og her har jeg tatt i bruk denne. Denne gangen målte jeg opp en bit med kartong som er like bred som midtpartiet på diesn og ca 2 cm høyere. Lagde brettekant så midtpartiet ble like høyt og så limte jeg brettekanten på baksiden av kortet så det blir en flapp på forsiden. Arket jeg har brukt er fra Bo Bunny og det finner du her. På forsiden gjorde jeg det veldig enkelt og limte på Be Happy fra tretekstene til Rayher.




På innsiden lagde jeg et skrivefelt som jeg satte på et panel med Bazill i samme farven som jeg brukte på flappene på sidene. Jeg brukte også die cut toppers fra denne blokken til Studiolight på innsiden. 


Blokken ser sånn ut og der er det mye fine blomster og tekster, og ord som man kan bruke. Kommer flere kort etter hvert hvor jeg har brukt ting fra denne blokka


På baksiden limte jeg på ark og panel for å skjule bretten som jeg limte fast på kortstammen 


You May Also Like

0 kommentarer